На зустрічі були присутні завідувачка кафедри фізичної реабілітації і здоров’я, гарант освітньої програми “Фізична терапія” бакалаврського рівня доцент Таможанська Ганна Валеріївна, гарант освітньої програми магістерського рівня “Терапія та реабілітація” професор Кононенко Надія Миколаївна, доцент кафедри фізичної реабілітації і здоров’я Мятига Олена Миколаївна і практикуючий фізичний терапевт Кобзіна Марина Петрівна, старший фізичний терапевт, ерготерапевт КНП ХОР “Регіональний клінічний центр медичної реабілітації та паліативної допомоги дітям “ГІППОКРАТ” викладач кафедри фізичної реабілітації і здоров’я Національного фармацевтичного університету.
Були обговорені такі питання:
1. Які предмети з ерготерапії викладаються у вас в ЗВО зараз більш детально? На якому курсі бакалаврського чи магістерського рівня?
2. Які викладачі викладають предмети з ерготерапії? Чи є ці викладачі практикуючими фахівцями з ерготерапії?
3. Які предмети з ерготерапії бажаєте впровадити у вас в закладі: «Професійне мислення ерготерапевта» та «Ерготерапія при травмі війни» або один з них?
4. Для студентів якого курсу бачите можливим впровадження цих предметів?
5. Хто з викладачів (1-2 осіб) ваших ЗВО та на який предмет може бути залучений для викладання? Які предмети ці викладачі читають зараз?
6. Чи готові ваші ЗВО з вересня вже почати викладання цих предметів, попередньо включивши їх у навчальні програми? Чи це будуть програми для бакалаврів чи для магістрів? Програма ФТ чи ЕТ?
7. Предмет «Професійне мислення» передбачає практичну роботу. Які у ваших ЗВО є бази практики, де працюють саме ерготерапевти?
8. Предмет «Ерготерапія при травмі війни» є спеціальним предметом, який передбачає наявність базових знань з ерготерапії у сфері нейрореабілітації та реабілітації опорно-рухового апарату. Інакше студентам буде не можливо повноцінно викласти цей предмет. Просимо врахувати це.
9. Робота по впровадженню дисциплін у ваші ЗВО передбачає щотижневу взаємодію з вашими викладачами по передачі матеріалів, вичитці лекцій, проведенню практичних та розгляду клінічних випадків. Цю роботу плануємо розпочати у квітні та закінчити в кінці червня чи на початку липня. Ваші викладачі повинні бути готові до цього.